نباید های طراحی سایت – ادامه مقاله قبل
نوشته شده توسط : علی کمانکش

باسلامی مجدد خدمت شما عزیزان در مقاله قبل “نباید های طراحی سایت” درباره هدف سایت ها که اغلب راضی نگه داشتن و جذب کاربر و فروختن محصول یا ارائه خدمات است صحبت کردیم. بعد گفتبم از جملات بسیار بلند و کلمات ناقص استفاده نکنید و … دوستانی که مقاله قبل را نخوانده اند لطفا ابتدا آن را بخوانند.

و می رویم سراغبقیه مقاله …

طراحی سایت حرفه ای

۳- طراحی سایت شما نباید یکنواخت باشد

مطالب سایت امروزه در اولویت های اول سئو و ماک های گوگل بوده است و در طراحی سایت نیز برای برنامه نویسان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به بیانی دیگر بهتر است برای زیاد شدن مقالات سایتتان و افزایش اعتبار سایت نیاز نیست مطالب ۲ ماه پیش را دوباره توی سایت قرار دهید و فقط یکی دو جمله آنرا عوض کنید. مطالبی که شما در سایت خود قرار می دهید همواره باید جدید و جذاب باشند تا بیننده سایت را جذب کند و کاربر سایت کند. همچنین اهمیت دادن به محتوا در طراحی سایت باعث می شود رتبه الکسا سایت شما بهتر شود (البته در کنار بازدید خوب). پس از مقاله های قبلی استفاده نکنید و جملات را تکرار ننمایید.

۴- از فلش استفاده نکنید

فلش چیست؟ فلش نوعی فایل است که شاید در خیلی از سایت ها دید باشید و نوشته باشد برای بازکردن فایل به flash player نیاز دارید. استفاده از این نوع فایل ها در طراحی سایت میتواند ضربه بزرگی به وبسایت شما بزند چون افرادی که با موبایل همراه خود وارد سایت می شوند نمی توانند آنها را باز کنند. چون گوشی فلش پلیر را پشتیبانی نمی کند و استفاده فلش در سایت با عقل جور در نمی آید.

 

طراحی سایت های خود را به ما بسپارید.طراحی سایت ترنم باران

 





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: